Thursday, February 8, 2007

stalpii si contoarele de gaz sunt ieftine dom'le

nu ma intelegeti gresit, eu nu am nimic cu stalpii sau cu dragele noastre contoare de gaze...
doar k mi se pare un pic cam mult...
totul a inceput... ei nu stiu defapt cum a inceput dar cred k berea a devanit prea scumpa si pur si simplu nu mai are destul alcool...important e k dragii nosti prieteni s-au dat p un bun amic de-al nostru, vinul la 36 de mii de lei. Un pret bun am zice, un vin si mai "bun"... cert este k in ultimele zile eu am ajuns sa ii duc p dragii mei prieteni acasa deoarece...deoarece bun mai e vinu...
n-am nimic cu vinu, chiar imi este un bun prieten dar asta la 36 de mii facut din pastile e prea de tot. nu am nimic impotriva dak sa introduce si el p la o beuta cu de'alde smecleu, muci si astia, impreuna cu buna noastra prietena berea dar hai frate, chiar in halul asta dom'le sa o uitam noi p draga noastra prietena bericioaica pentru asta!
eu i-am ramas fidel berii si vinului de casa, oricat de praf si ala...
dar a intervenit o mica problema, de vreo cateva seri ii tot duc bunii mei prieteni acasa
acum trei seri p Happy, acu' doua seri... de' si Punceru' cu skateu'... Happy cu buna noastra prietena Monica papusica... Malvina beata pla nu mai stia sa mearga, defapt tot nu imi dau seama cum a ajuns Puncerul pana la scara la Pingu de la ceas... mare mister... oricum, p Pappy il las in fatza blocului(nu mai zic k a doua zi aflam de la vecini k omu suparat p peretzii scarii blocului a decis k trebuiesc darmati... si-a folosit capul p scurt), p Puncer pana in faza usii, p Malvina la fel...da ce dracu' mah, cine's eu, martin scorsese?... oricum, zic eu k nu mai duc p nimeni acasa ever dar de' si Marcelik repede. Baiat bun ce sunt eu, l-am dus si p-asta acasica k nu mai stia de el. La iesire din parc la Banca Agricola(da, si mie imi pare rau dar ce sa facem, s-a mutat raiffesenu' si nea lasat cu ochii in soare) il lasam p baiat sa se descurce singur k ce numai eu sa ma impiedic mereu de bordura aia nenorocita?! asa k s- a "asezat" domnul nostru in poponeata(k sa nu zic cur) k o mare caramida, de' nu mai voia sa se ridice. In sfarsit, ne continuam noi drumul si cum va spuneam mai sus, nu am mai oameni buni nimic cu stalpii sau CU Contoareale de gaz dar asa mah... din prima seara, nici nu se cunosc si imediat trec la treaba. Cu greu l-am desprins p Marcelik de noile sale cuceriri si l-m indreptat spre casa dar futu'i muica masii de pom, pai acolo te-ai pus mai nenorocitule, chiar in drumul baiatului (kre nu vroia sa fie dus de catre mine, k de' se descurca singur omul, si sa nu mai vrea sa plece pana nu vedem cuibul, un cuib adevarat, cu muci asa bine inchegat si sloboz asa si din lipsa de paie folosira saracile "pasarele" floci k daia's din belsug p'aci si pana nu lam convins p om k am vazut inTRADevar cuibul nu a vrut omu sa plece.). Ajungem noi in scara, ma pupa omu' k ma iubea, bunul lui prieten ce dreacu si nu ma lasa sa il "insotesc" pana sus si il las dreacu sa se descurce sigur. Dar cum ies din scara si ma uit in spate, Marcelik al meu se pusese iar in cur(k sa nu zic poponeata) k 4 etaje e prea mult, lasa dom'le k'i bine si in scara...
Morala...acum mai vreti si morala?!
SMECLEU
dar totusi, in seara asta trebuie sa ma imbat...

1 comment:

Anonymous said...

mari oameni astia de care zici u mai ales ultimu'

 
adopt your own virtual pet!