Wednesday, October 17, 2012

Antiverbe, minime si afronisme

- Stii bah ce te face destept?
- ...
- Singuratatea...
- Si ma-ta cand primeste numere...

- Meseria e bratara de aur.
- Dar nu inel pe pula...

- Dragostea ascunde multe pacate.
- De obicei in pizda.

- Uite-l fah pe (a se introduce nume de persoana bovina).Du-te fah si da-i muie.
- Ete-al dreacu'!Sa-i dau eu?Sa-mi dea el mie...

- Cand ti-e pula-n gat ca paru' poti sa canti ca Dan Spataru?
(se asteapta raspuns)
- Cand ti-e pula-n gat ghem poti sa canti ca Boney M?
(se asteapta raspuns)
- Cand ti-e pula-n gat ca laba poti sa canti ca trupa ABBA?
(se asteapta raspuns)

- Spune-mi cu cine te-asemeni ca sa-mi spui de unde te-adun...

A bate găina cu lanțul = sa-ti indeplinesti scopul 
A da portocale la porci = sa fii altruist
A face cruce în tavan (De bucurie) = sa te pregatesti de cumetrie
A face un bine înseamnă a-ti bate coaie-n talpă = mi se pare evident
A scoate-o din pământ, din iarbă verde = Gugle "Povestea Pulei" de Ion Creanga
A privi ornitorincu-n cur = sa fii curios
A lua zgarci = sa faci ceva ce se intoarce impotriva ta 
A propti berbunca = sa ai stabilitate
Burta plină nu învață bine = abstinenta sexuala
Când ai intrat în rahat până la nas, ține-ți gura închisă.Când ești sătul lasă câteva firimituri și la vrăbii = sa dai portocale la porci
Când mori nu iei nimic cu tine = Adevarat!
Acelasi vierme ne mananca pe toti = Iarasi adevarat.


....Pentru mai multe informatii asteptati noi si incantatoare lectii de limba romana pe mult-iubitul blog Smecleu. Eu sunt gazda dumneavoastra...El Vidanjore d'el Vagin si va spun ... Luati pula, fiindca nici nu stiti ce pierdeti...



PS: Tin sa multumesc urmatoarelor siteuri: Wikipedia, dictionarurban.ro si aforisme.ro pentru izvorul lor, nesecat, de creativitate. 





No comments:

 
adopt your own virtual pet!